Kies een product categorie    

Veelgestelde vragen

FAQ


Wat betekend PRE-ORDER?
Bij een aantal producten staat vermeld: PRE-ORDER. Dit zijn de producten die op order besteld worden, deze artikelen zijn veelal bestsellers en zijn zeker het wachten waard!
Een dergelijke bestelling wordt op dezelfde manier verwerkt als een gewone bestelling. Het enige verschil is dat de levertijd wat langer kan duren vergeleken met de producten die op voorraad zijn. (De gemiddelde levertijd is 1- 3 weken, tot een max. van 5 weken)
De langere levertijd is afhankelijk van de snelheid van onze leverancier, douane en PostNL tot het punt dat wij de bestelde items ontvangen in het magazijn. De risico's of kosten zijn uiteraard altijd voor onze rekening.
Wij verzenden je item nog diezelfde dag wanneer het in ons magazijn aankomt. Hiervan ontvang je een bericht. Een dag later kun je de bestelling thuis verwachten. (met PostNL briefpost of pakketpost) Zo kunnen wij altijd een ruim assortiment blijven aanbieden!

Kunnen de items uit mijn pre-order bestelling die binnen zijn, alvast verstuurd worden?
Heb je een pre-order bestelling geplaatst maar wil je hiervan alvast een deelzending ontvangen? Dit kan voor 3,95 (verzendkosten). Mail ons dan even naar info@webstash.nl. We sturen je dan een betaallink en dezelfde dag gaat het pakketje dan naar je op de post. De rest van de bestelling volgt dan later wanneer de pre-order items binnen zijn.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling?
Er wordt altijd een bevestigingsmail verstuurd na het afronden van een bestelling. Helaas komt het nog wel eens voor dat bij bepaalde mailboxen deze e-mail wordt tegengehouden door de spamfilter. Check je ongewenste e-mail en mocht de mail ook daar niet instaan kunnen wij proberen handmatig een bevestiging te sturen, mail hiervoor even naar info@webstash.nl

Let erop dat je bij het bestellen het juiste emailadres aan ons doorgeeft!
Mocht je vragen of onduidelijkheden hebben over het plaatsen van je bestelling, dan kun je ook mailen naar bovenstaand emailadres. Wellicht is de betaling niet goed afgerond of heb je per ongeluk iets besteld. Let us know!

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De uitgebreide informatie vind je bij de verzend en levertijden onderaan op de site. De status van je bestelling kun je zien wanneer je inlogt op je account. Wanneer de bestelling verzonden wordt ontvang je van te voren altijd een automatische mail. Je hebt de bestelling dan doorgaans een dag later in huis.
Wil je de actuele status opvragen dan kun je ons ook altijd aanspreken op de chat of een berichtje sturen!

Ik heb nog geen pakketje ontvangen, hoe kan dat?
Het zou kunnen dat je de bestelling hebt gereserveerd (met een levertijd van 1 tot 4 weken). Als dit het geval is staat dat bij de productomschrijving. Wij zijn in dat geval afhankelijk van derden (zoals leverancier en postnl) wanneer het item precies in ons magazijn arriveert. Bij de verzend en levertijden onderaan op de site vind je hierover meer informatie. Mocht je twijfels hebben of je bestelling willen annuleren kun je ook altijd even mailen naar onze klantenservice info@webstash.nl

Ik heb een klacht over een product of de service, wat nu?
Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Mag badkleding retour gestuurd worden?
Helaas is gebleken dat sommige klanten niet zorgvuldig omgingen met de hygiëne van de badkleding. We hebben daarom helaas moeten besluiten deze niet meer retour te nemen, zodat iedere klant een 100% ongedragen bikini ontvangt. Zodat wij goede hygiëne van de producten kunnen garanderen.
Passen van de badkleding graag met ondergoed aan. Badkleding mag wel geruild, maar niet retour gestuurd worden
Badkleding met vlekken nemen wij niet retour. Alle bikini's worden voor de zekerheid gereinigd bij ontvangst zodat je altijd een hygiënisch exemplaar ontvangt.
Met deze reden kunnen wij de badkleding niet retour nemen maar mag je ivm de maat wel een ander model of maat bikini uitzoeken.


Ik heb een kortingscode of tegoedbon, hoe gebruik ik deze?
Een kortingscode kan ingevuld worden in de winkelwagen bij het vakje ‘kortingscode’. Let op! Een kortingscode is niet geldig in combinatie met andere acties of kortingen.

Ik heb meerdere bestellingen bij jullie geplaatst, kan ik deze samenvoegen en de verzendkosten terugkrijgen?
Heb je meerdere bestellingen geplaatst op dezelfde dag, dan is het niet mogelijk om deze bestellingen samen te versturen. De bestellingen worden namelijk apart van elkaar verwerkt en verzonden. Je kunt je bestelling daarom het beste in één keer plaatsen, zodat je slechts eenmalig verzendkosten hoeft te betalen.

Ik heb artikel teruggestuurd maar nog geen terugbetaling ontvangen?
Normaliter wordt binnen 3 werkdagen na ontvangst van het pakketje door ons, het geld op je rekening teruggestort. Het kan voorkomen dat er een vertraging zit in jouw terugbetaling. Controleer altijd goed je rekening voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Al onze terugbetalingen worden onder vermelding van Mollie gedaan, dit is onze betaalprovider (STG MOLLIE PAYMENTS). Verder worden al onze terugbetalingen gestort via de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het afrekenen in onze kassa.

Ik heb een verkeerd bedrag teruggekregen, wat nu?
Als je een incomplete terugbetaling hebt ontvangen kun je het beste gelijk contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken dan direct voor je uit wat hiervan de oorzaak kan zijn om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Ik heb een blog en wil graag een review schrijven, gratis producten ontvangen of een andere samenwerking aangaan, kan dat?
Af en toe doen wij aan samenwerkingen met bloggers.
Omdat we dit soort vragen erg vaak krijgen maken we hierin een selectie.
Je kunt altijd vrijblijvend contact opnemen via info@webstash.nl om een samenwerking door te spreken.