Kies een product categorie    

Veelgestelde vragen

FAQ

 

Wat betekend PRE-ORDER?
Bij een aantal producten staat vermeld: PRE-ORDER. Dit zijn de producten die op order besteld worden, deze artikelen zijn veelal bestsellers en zijn zeker het wachten waard!
Een dergelijke bestelling wordt op dezelfde manier verwerkt als een gewone bestelling. Het enige verschil is dat de levertijd wat langer kan duren vergeleken met de producten die op voorraad zijn. (De gemiddelde levertijd is 1- 3 weken, tot een max. van 5 weken)
De langere levertijd is afhankelijk van de snelheid van onze leverancier, douane en PostNL tot het punt dat wij de bestelde items ontvangen in het magazijn. De risico's of kosten zijn uiteraard altijd voor onze rekening.
Wij verzenden je item nog diezelfde dag wanneer het in ons magazijn aankomt. Hiervan ontvang je een bericht. Een dag later kun je de bestelling thuis verwachten. (met PostNL briefpost of pakketpost) Zo kunnen wij altijd een ruim assortiment blijven aanbieden!

Kunnen de items uit mijn pre-order bestelling die binnen zijn, alvast verstuurd worden?
Heb je een pre-order bestelling geplaatst maar wil je hiervan alvast een deelzending ontvangen? Dit kan voor 3,95 (verzendkosten). Mail ons dan even naar info@webstash.nl. We sturen je dan een betaallink en na betaling gaat het pakketje dezelfde dag nog naar je op de post. De rest van de bestelling volgt dan later wanneer de pre-order items binnen zijn.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen van mijn bestelling?
Er wordt altijd een automatische bevestigingsmail verstuurd na het afronden van een bestelling. Check je ongewenste e-mail en mocht de mail ook daar niet instaan kunnen wij proberen handmatig een bevestiging te sturen, mail hiervoor even naar info@webstash.nl Waarschijnlijk heb je dan een foutief emailadres doorgegeven bij bestellen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De uitgebreide informatie vind je bij de verzend en levertijden onderaan op de site. De status van je bestelling kun je zien wanneer je inlogt op je account. Wanneer de bestelling verzonden wordt ontvang je van te voren altijd een automatische mail. Je hebt de bestelling dan doorgaans een dag later in huis. (op zondagen en maandagen wordt er geen post bezorgd door postNL)
Wil je de actuele status opvragen dan kun je ons ook altijd aanspreken op de chat of een berichtje sturen!

Ik heb nog geen pakketje ontvangen, hoe kan dat?
Het zou kunnen dat je de bestelling hebt gereserveerd (met een levertijd van 1 tot 4 weken). Als dit het geval is staat dat bij de productomschrijving. Wij zijn in dat geval afhankelijk van derden (zoals leverancier en postnl) wanneer het item precies in ons magazijn arriveert. Bij de verzend en levertijden onderaan op de site vind je hierover meer informatie. Mocht je meer informatie willen dan kun je ook altijd even mailen naar onze klantenservice info@webstash.nl

Ik heb een klacht over een product of de service, wat nu?
Mocht je een klacht hebben, dan zoeken we graag zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Het kan helaas voorkomen dat een artikel niet in orde blijkt te zijn. In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice met de vermelding van jouw klacht en ordernummer. Onze klantenservice neemt je klacht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing.

Mag badkleding retour gestuurd worden?
Helaas is gebleken dat sommige klanten niet zorgvuldig omgingen met de hygiëne van de badkleding. We hebben daarom helaas moeten besluiten deze niet meer retour te nemen, zodat iedere klant een 100% ongedragen bikini ontvangt. Zodat wij goede hygiëne van de producten kunnen garanderen.
Passen van de badkleding graag met ondergoed aan. Badkleding mag wel geruild, maar niet retour gestuurd worden
Alle bikini's worden voor de zekerheid gereinigd bij ontvangst zodat je altijd een hygiënisch exemplaar ontvangt.
Met deze reden kunnen wij de badkleding niet retour nemen maar mag je ivm de maat wel een ander model of maat bikini uitzoeken.

Ik heb een kortingscode of tegoedbon, hoe gebruik ik deze?
Een kortingscode kan ingevuld worden op de afrekenpagina bij het vakje ‘kortingscode’. Er kan maar 1 kortingscode worden ingevuld.

Ik heb artikel teruggestuurd maar nog geen terugbetaling ontvangen?
Normaliter wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst van het pakketje door ons, het geld op je rekening teruggestort. Het kan voorkomen dat er een vertraging zit in jouw terugbetaling. Controleer altijd goed je rekening of paypal voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Al onze terugbetalingen worden onder vermelding van Mollie gedaan, dit is onze betaalprovider (STG MOLLIE PAYMENTS). Verder worden al onze terugbetalingen gestort via de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het afrekenen in onze kassa. Mail ons wanneer je geen terugbetaling ontvangen hebt.

Ik heb een blog, youtubekanaal of ander groot bereik en wil graag een review schrijven, producten ontvangen of een andere samenwerking aangaan, kan dat?
Af en toe doen wij aan samenwerkingen met influencers, omdat we dit soort vragen erg vaak krijgen maken we hierin een selectie.
Je kunt altijd vrijblijvend contact opnemen via info@webstash.nl om een samenwerking door te spreken.

 

 

{{ jsModal.header }}