Retourneren


Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Is je bestelling niet helemaal wat je ervan had verwacht? Jammer! Bij WebStash heb je de mogelijkheid je bestelling via postNL terug te sturen binnen 14 dagen na ontvangst. Je ontvangt dan je aankoopbedrag terug op je rekening.

Belangrijk:
De volgende items mogen niet retour gestuurd worden

- Sale artikelen
- Oorbellen & Piercings (ivm hygiene)
- Bikini's en Swimsuits (ivm hygiene)
- Push up pads, Sillicone pads, Plak-BH's en ander ondergoed of shapewear. (ivm hygiene)


Retourneren is vrij eenvoudig. Stuur de artikelen inclusief de pakbon en een ingevuld -> retourformulier <- naar onderstaand adres:
VIA POSTNL

WebStash
Promenade 72
5401GM Uden
The Netherlands

Heb je een pakbon ontvangen of kun je bovenstaand retourformulier niet goed openen? dan voldoet een duidelijke notitie bij je bestelling waarop je je naam en ordernummer vermeld ook. (anders kunnen we je retour niet traceren)

Na ontvangst van je retourzending wordt het bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op de (bank)rekening / paypalrekening welke gebruikt is tijdens het plaatsen van de bestelling. Mocht je de betaling niet binnen 5 dagen ontvangen hebben, stuur ons dan even een mailtje. Wellicht hebben we je retour niet goed ontvangen. We kunnen je pakketje dan traceren met de track en tracecode. Zo kunnen we ervoor zorgen dat je altijd binnen 14 dagen je retourbetaling terug ontvangt.

Houd er rekening mee dat WebStash retourzendingen alleen in behandeling neemt als deze in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items of artikelen met een vreemde geur worden niet retour genomen. Hierdoor ontstaat voor ons waardevermindering en de schade zal dan voor rekening van de klant zijn.
Is het bovenstaande van toepassing bij ontvangst? Heb je bijvoorbeeld een verkeerd of defect artikel ontvangen? laat het ons dan snel mogelijk (bij voorkeur dezelfde dag) weten via info@webstash.nl.
Dit om misverstanden te voorkomen!

Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retour voor rekening van de klant!
Vraag bij het postkantoor dus om een track en tracecode zodat je in geval van verlies een bewijsje hebt.  Bewaar deze tot het moment dat je de retourbetaling van ons ontvangen hebt.
De retourkosten zijn voor eigen rekening.



Hoe kan ik een artikel omruilen?

Wil je een item omruilen, omdat de kleur of maat niet goed is? Geen probleem, volg onze normale retourprocedure maar geef op de pakbon of op een apart bijgesloten briefje aan welk item je wilt ruilen en voor welke maat en/of kleur. Het is alleen mogelijk om een artikel te ruilen tegen een ander artikel van dezelfde prijs.


Wat moet ik doen als mijn bestelling niet klopt?

Neem zo snel mogelijk contact op met info@webstash.nl, op werkdagen zorgen wij binnen 24 uur voor een passende oplossing.